Milcobel verwacht verdere groei

Volgens topman Koopmans heeft Milcobel de weg omhoog gevonden.
Volgens topman Koopmans heeft Milcobel de weg omhoog gevonden. - Milcobel

Enkele jaren geleden gooide Milcobel het roer om. Niet langer wilde Milcobel op alle markten een rol spelen; het koos ervoor de energie vooral te focussen op kwaliteitspoeder, kwaliteitskazen, mozzarella en roomijs. Milcobel verkocht in 2017 30% meer melkpoeder. Milcobel zette een nagelnieuwe poedertoren neer die inmiddels volledig operationeel is en vorig jaar 40.000 ton produceerde. Daarbij zet het in op hoogwaardige poeders die voor vooral babyvoeding kunnen worden gebruikt. De poeders vinden hun weg naar de bedrijven die op deze markt grote merken hanteren....

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om 3 meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Wilt u het vervolg lezen?


Registreer u gratis om te genieten van deze voordelen

  • 3 bijkomende artikels per maand
  • Gespecialiseerde informatie : de editorials, de dossiers, het archief, multimedia...
  • Toegang tot volledige weersvoorspellingen
  • Een nooit eerder gezien leescomfort op pc, tablet en smartphone
  • De newsletters om op de hoogte te blijven van wedstrijden en het laatste nieuws uit de landbouwwereld
Gratis meer artikels lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en heb een account
Ik meld mij aan
Ik ben abonnee en ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in
 

Meest recent

Meest recent