Startpagina Actueel

AB Coaching zorgt voor betere relatie tussen verkoper en afnemer van biggen

Elke veehouder kan beroep doen op de nieuwe AB Coaching dienst van DGZ. Het doel is om een traject op maat van het bedrijf uit te stippelen en een haalbaar actieplan op te zetten. En dat die coaching tot succes leidt, ondervond de eigenaar van een Oost-Vlaams vermeerderingsbedrijf.

Een varkenshouder die zijn biggen aankoopt op een Oost-Vlaams vermeerderingsbedrijf is niet langer tevreden over de kwaliteit van de biggen die hij geleverd krijgt. De biggen doen het slecht en heel wat dieren sterven zelfs binnen twee maanden na aankoop. Omdat hij vindt dat het zo niet verder kan, gaat hij een gesprek aan met de varkenshouder van het herkomstbedrijf. Deze beseft de ernst van de problematiek en beslist direct, samen met zijn bedrijfsdierenarts, om DGZ te contacteren om hem te coachen naar een betere gezondheid van de...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken