Startpagina Actueel

Landbouwleven lanceert de selfiesteak

De medewerkers van Landbouwleven & Le Sillon Belge wensen op een ludieke manier in te spelen op de commotie rond de ‘Dagen zonder vlees-campagne die afgelopen week heerste de media beheerste. Tegelijk willen we de land- en tuinbouwer een hart onder de riem steken.

Hierom lanceren we nu de ‘selfiesteak’. Het is een leuke woordspeling op de populaire selfiestick waarmee we onze lezer willen aanmoedigen om een selfie te nemen met zijn favoriete land- en tuinbouwproduct. Dit hoeft uiteraard niet noodzakelijk een steak te zijn, onze land- en tuinbouwers brengen voldoende lekkere dingen voort. Met ‘selfie’ willen we de mensen ook aanmoedigen naar zichzelf te kijken, en eigen beslissingen maken. Je hoeft geen kuddedier te zijn, je kan er wel een eten. Nu is het aan u om een selfie te maken en er een leuke slogan bij te verzinnen.

Hoe gaat u te werk...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken