Startpagina Akkerbouw

VLAM versterkt via nieuwe campagne het inlands kopen

VLAM start een campagne om de reflex om inlands te kopen te versterken. Deze sectoroverkoepelende campagne wordt uitgerold voor 3 jaar en loopt via online kanalen.

De missie van VLAM is de Vlaamse landbouw-, tuinbouw en visserijproducten te promoten. Dit gebeurt zowel naar consumenten als voedingsprofessionals op allerlei manieren en via talrijke kanalen. De spil in de communicatie is het zeer succesvolle kookplatform www.lekkervanbijons.be, met meer dan 1 miljoen bezoeken per maand, en alle communicatie draagt de signatuur ’Lekker van bij ons’.

3 jaar durende campagne

VLAM schakelt in...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Akkerbouw

‘Alarmerende’ concentraties TFA gevonden in Europese wijnen

Actueel Concentraties trifluorazijnzuur (TFA), een korteketen-PFAS die geproduceerd wordt door de ontbinding van andere PFAS-verbindingen, zijn alarmerend toegenomen in Europese wijnen. Dat zegt het meest recente rapport van het Pesticide Action Network Europe (PAN Europe). De studie vond de forever chemical terug in alle recent geanalyseerde wijnen, met een aanzienlijke stijging van de concentraties in de afgelopen jaren.
Meer artikelen bekijken

Vind uw droomjob in de land- en tuinbouw

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

Vind de medewerker die echt bij u past.

Plaats een vacature
Bekijk alle vacatures