Startpagina Actueel

VLAM maakt promotie voor Meesterlyck-ham

‘Meesterlyck: Het best bewaarde geheim van de Belgen.‘, is de slogan van de nieuwe campagne voor 100% Belgische kwaliteitsham met het keurmerk Meesterlyck. De campagne loopt online, op de verkooppunten en aan het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen gedurende de maand oktober.

Leestijd : 1 min

VLAM pakt uit met een nieuwe campagne voor de kwaliteitsham met het keurmerk Meesterlyck. “Daarin duiken we in onze rijke kunstgeschiedenis, waarin we meesterwerken vinden waarop kwaliteitsham terug te vinden is. Al eeuwen geleden wisten onze beenhouwers al hoe je een topproduct maakt. 100% van eigen bodem en 100% kwaliteit. Er werd niet al te veel lawaai rond gemaakt, nee. Maar het vond wel stevig aftrek omdat het simpelweg zo lekker was dat je het per se op tafel wilde zetten én ook gretig opeten.”

De nieuwe campagne ‘Meesterlyck: Het best bewaarde geheim van de Belgen’ wordt via verschillende kanalen gepromoot gedurende de maand oktober. Er komt een online campagne met video en er zal campagne gevoerd worden in de supermarkten door middel van digitale schermen en proeverijen. Bijzonder is dat het campagnebeeld ook zal te zien zijn aan het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen, waar de link gemaakt wordt met de kunstwerken binnen.

VLAM

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken