VLAM stelt promocampagne voor varkensvlees bij door coronacrisis

In samenspraak met retail wordt de foodtrucktour uitgesteld naar het najaar.
In samenspraak met retail wordt de foodtrucktour uitgesteld naar het najaar. - Foto: VLAM

De campagne ‘Varken voor alle vorken’ legt de nadruk op de veelzijdigheid van varkensvlees en heeft twee luiken: een medialuik (video’s, advertenties, recepten) en een activatieluik met proeverijen aan een foodtruck op parkings van supermarkten.

Beide luiken krijgen noodgedwongen een grondige aanpassing. “De voorziene onlinecampagne wordt inhoudelijk aangepast. We werken rond de thema’s BBQ en thuiswerk. Hiervoor wordt zowel video als gewone redactionele samenwerking voorzien....

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent