Veranderde jouw koopgedrag?

Onder meer bloemen en planten werden tijdens de lockdown meer online gekocht.
Onder meer bloemen en planten werden tijdens de lockdown meer online gekocht. - Foto: Pixabay

Een vorige studie door Thomas More en Comeos in mei registreerde een sterke toename in online aankopen. Vooral bloemen en planten, kledij en verzorgingsproducten werden tijdens de lockdown meer online gekocht. De toename was merkbaar over alle leeftijden, maar vooral zestigplussers ontdekten e-commerce ten volle.

Nu de winkels opnieuw open zijn, gaat het tweede deel van het onderzoek van start. De initiatiefnemers onderzoeken onder meer of e-commerce dezelfde hoge toppen blijft scheren als tijdens de lockdown en of consumenten de fysieke winkels die...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent