Alpro lanceert actieplan voor gezondheid en duurzaamheid voor 40ste verjaardag

Apro maakt producten - vooral drankjes en yoghurt - op basis van plantaardige producten zoals soja en cashewnoten.
Apro maakt producten - vooral drankjes en yoghurt - op basis van plantaardige producten zoals soja en cashewnoten. - Foto: Alpro

Voor de 40ste verjaardag van Alpro stelt het bedrijf een ambitieus actieplan voor. Het bedrijf kondigt daarbij ook een investering aan van 30 miljoen euro. Daarvan wordt een deel geïnvesteerd in de vestiging in Wevelgem en een deel in de vestiging in het Verenigd Koninkrijk. Het gaat daarbij om investeringen in nieuwe productielijnen en in een nieuw soort verpakking. Zo worden de cups voor het plantaardig alternatief voor yoghurt van Alpro vervangen door volledig recycleerbare papieren cups.

Het is...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij

Ik ben abonnee op Landbouwleven


Ik ben al geregistreerd
Log in

Ik registreer mij
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent