Campagne "Oog voor Lekkers" focust dit jaar ook op beweging en welzijn

De campagne, die gefinancierd wordt met Europese en Vlaamse middelen, focust dit jaar echter niet alleen op gezonde voeding.
De campagne, die gefinancierd wordt met Europese en Vlaamse middelen, focust dit jaar echter niet alleen op gezonde voeding. - Foto: Pixabay

De insteek van de campagne blijft om kinderen gezonde eetgewoontes bij te brengen. Traditiegetrouw start begin oktober dan ook de verdeling van de wekelijkse porties fruit, groenten en melk in de klassen. Dit jaar krijgen Vlaamse scholen, omwille van de coronacrisis, een maand langer de tijd om zich in te schrijven voor "Oog voor Lekkers".

De campagne, die gefinancierd wordt met Europese en Vlaamse middelen, focust dit jaar echter niet alleen op gezonde voeding. Ook voldoende bewegen en mentaal welzijn zijn prioriteit. Zo krijgen leerkrachten...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij

Ik ben abonnee op Landbouwleven


Ik ben al geregistreerd
Log in

Ik registreer mij
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent