Gratis groentesnacks in ruil voor lege fastfood packs
Dit jaar pakt VLAM uit met Fast ’n Good, een actie waarbij je gratis jouw lege fastfoodverpakking kan inruilen voor een verse, gevarieerde groentebox. Het doel? Jonge starters bewust maken van het belang van gezonde, lekkere groenten en vooral: hoe ze eenvoudig te bereiden.

Hoewel wij Belgen wekelijks groenten kopen, krijgen we niet alle dagen onze portie binnen. Maar liefst 43% van de Vlaamse millennials (18-34 jarigen) gaf in 2020 aan niet dagelijks groenten te eten. Met de campagne Vegetables Are The New Sneakers moedigt het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) deze groep aan om meer groenten te eten.
Millenials
Millennials scoren een stuk lager dan 55-64 jarigen,...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement