Greenyard ziet omzet aantrekken

De divisie Long Fresh (diepvries en inmaak) was goed voor een kwartaalomzet van 211,9 miljoen euro, ofwel 8,9 procent meer dan een jaar eerder.
De divisie Long Fresh (diepvries en inmaak) was goed voor een kwartaalomzet van 211,9 miljoen euro, ofwel 8,9 procent meer dan een jaar eerder. - Foto: Greenyard

De divisie Fresh (vers) was goed voor een omzet in het derde kwartaal van 771,8 miljoen euro. Dat is 5,7 procent meer dan een jaar eerder. Greenyard kon volumes terugwinnen op de markt, terwijl in de eerste zes maanden het afstoten van verlieslatende volumes, in mindere mate gecombineerd met productschaarste in steenvruchten en avocado's, de omzetgroei drukte. De divisie Long Fresh (diepvries en inmaak) was goed voor een kwartaalomzet van 211,9 miljoen euro, ofwel 8,9 procent meer dan een jaar eerder. Over de eerste negen maanden van het...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent