Startpagina Archief

De drie werven

1. Kwaliteit

We zetten ons in binnen- en buitenland in de markt met lekkere en gezonde producten op maat van de consument. Kwaliteit is hierbij de centrale drijfveer. Alle schakels van de keten zetten hun schouders onder een integrale kwaliteitsbenadering, want kwaliteit is een totaalconcept met een taak voor eenieder, van de boomkweker over de teler, de plukker, de producentorganisatie, de kwaliteitskeurder, de transporteur, de handelaar tot de retail en de consument. Onderzoekscentra begeleiden de sector bij de ontwikkeling van nieuwe,...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Droogkosten bij lage vochtgehaltes stijgen opnieuw

Granen De gemiddelde droogkosten voor granen zijn dan wel gedaald tegenover vorig jaar, maar bij lage vochtpercentages betaalt men opnieuw flink meer. Dat blijkt uit de ontvangstvoorwaarden voor inlandse granen van de oogst 2025, die recent werden gepubliceerd door sectororganisatie Fegra.
Voir plus d'articles
Meest gelezen