Startpagina Archief

De drie werven

1. Kwaliteit

We zetten ons in binnen- en buitenland in de markt met lekkere en gezonde producten op maat van de consument. Kwaliteit is hierbij de centrale drijfveer. Alle schakels van de keten zetten hun schouders onder een integrale kwaliteitsbenadering, want kwaliteit is een totaalconcept met een taak voor eenieder, van de boomkweker over de teler, de plukker, de producentorganisatie, de kwaliteitskeurder, de transporteur, de handelaar tot de retail en de consument. Onderzoekscentra begeleiden de sector bij de ontwikkeling van nieuwe,...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Vleesveebedrijf van Koen en Lindsey groeide uit dierentransport van opa Etienne

Vleesvee Als je door Nevele fietst, kan je de runderen van Koen Vandeputte en Lindsey Van Der Straeten en hun 2 kinderen Silke en Siebe tegenkomen. Hun Belgisch witblauw vee is makkelijk te herkennen, maar die bruine runderen die ernaast lopen, zijn geen Blonde d’Aquitaine- maar Limousin-runderen. De Limousins in Nevele zijn niet uniek in Vlaanderen, maar heel vaak zie je ze niet.
Voir plus d'articles
Meest gelezen