Startpagina Archief

‘Ondernemer’ VLAM wil alert, snel, wendbaar

en klantbewust zijn, en ook impact creëren

Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) rolt ook voor 2022 een ambitieus programma uit. “In 2021 maakten we werk van een hervorming van VLAM en stelden we de missie bij. Voor het eerst spreken we van de ‘onderneming’ VLAM”, zegt algemeen directeur Filip Fontaine.

Opvallend, maar ook logisch, is dat VLAM zich duidelijker profileert als ‘onderneming’. “Het is onze eerste opdracht om ondernemer te zijn voor ondernemers”, verklaart Filip Fontaine, algemeen directeur van VLAM, in het voorwoord van het jaarprogramma 2022.

Kennis verwerven

Voor Filip Fontaine en VLAM betekent dat concreet alert, snel en wendbaar zijn. “Maar ook impact creëren, klantbewust zijn. En die impact kan je alleen creëren als je uitgaat van een sterk kennisfundament. Het blijft voor VLAM daarom...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Vleesveebedrijf van Koen en Lindsey groeide uit dierentransport van opa Etienne

Vleesvee Als je door Nevele fietst, kan je de runderen van Koen Vandeputte en Lindsey Van Der Straeten en hun 2 kinderen Silke en Siebe tegenkomen. Hun Belgisch witblauw vee is makkelijk te herkennen, maar die bruine runderen die ernaast lopen, zijn geen Blonde d’Aquitaine- maar Limousin-runderen. De Limousins in Nevele zijn niet uniek in Vlaanderen, maar heel vaak zie je ze niet.
Voir plus d'articles
Meest gelezen