Startpagina Archief

‘Ondernemer’ VLAM wil alert, snel, wendbaar

en klantbewust zijn, en ook impact creëren

Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) rolt ook voor 2022 een ambitieus programma uit. “In 2021 maakten we werk van een hervorming van VLAM en stelden we de missie bij. Voor het eerst spreken we van de ‘onderneming’ VLAM”, zegt algemeen directeur Filip Fontaine.

Opvallend, maar ook logisch, is dat VLAM zich duidelijker profileert als ‘onderneming’. “Het is onze eerste opdracht om ondernemer te zijn voor ondernemers”, verklaart Filip Fontaine, algemeen directeur van VLAM, in het voorwoord van het jaarprogramma 2022.

Kennis verwerven

Voor Filip Fontaine en VLAM betekent dat concreet alert, snel en wendbaar zijn. “Maar ook impact creëren, klantbewust zijn. En die impact kan je alleen creëren als je uitgaat van een sterk kennisfundament. Het blijft voor VLAM daarom...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Kruising van Wagyu en Holstein levert mooie resultaten op

Libramont In rundvee bestaan er tal van rassen en kruisingen tussen rassen zijn zo oud als de veeteelt zelf. Soms zijn er toch verrassende, nieuwe kruisingen. De Waalse familie Pierard kruist systematisch Wagyu met Holstein en is heel tevreden met het resultaat.
Voir plus d'articles
Meest gelezen