Startpagina Archief

Nog een label rijker

Sinds vorige week zijn we met ‘Bleu Vallon’ een label rijker. Daar is op zich niets mis mee, maar ziet de consument door het bos aan labels nog de bomen?

De vraag is ook of de consument wil zien wat er achter het label zit en niet enkel naar het prijskaartje kijkt. Daar verschilt ‘Bleu Vallon’ van sommige andere labels. Het richt zich immers niet rechtstreeks tot de consument, maar tot de restauranthouder. Hier blijkt een probleem op te treden: Belgische menukaarten tonen te weinig Belgisch witblauw rundvlees. Hoe komt dit? Zijn we niet chauvinistisch genoeg, is het te duur, te ordinair, te onbekend,...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Sodiaal leent 70 miljoen euro voor innovatie

Bedrijfsnieuws De Europese Investeringsbank (EIB) geeft een lening van 70 miljoen euro aan Sodiaal, de grootste zuivelcoöperatie van Frankrijk en de op 2 na grootste van Europa, voor de financiering van haar onderzoeks-, ontwikkelings- en innovatieprogramma's voor de periode 2025-2028.
Voir plus d'articles
Meest gelezen