Startpagina Bedrijfsnieuws

Joskin verruimt permanent de onlinemogelijkheden

Wegens de huidige gezondheidscrisis gaf Joskin dit jaar aan zijn klassieke ‘Pro Days’ een andere invulling. Ze werkten een 100 % digitale ervaring uit. Deze onlinemogelijkheden worden nu permanent opgenomen bij de toepassingen op hun website.

Traditioneel vinden de opendeurdagen in Soumagne plaats vlak na de jaarwisseling. Covid-19 besliste daar nu anders over. Met het digitaal alternatief werd er toch een verderzetting gegeven van een 20 jaar oude traditie.

De website van Joskin werd herwerkt, een virtuele showroom en interactieve rondleidingen achter de coulissen van de productie werden toegevoegd. Joskin zegt zelf er in geslaagd te zijn om een digitale variant aan te bieden die de ingrediënten van het oorspronkelijke evenement behoudt...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

Kärcher is 90 jaar jong

Bedrijfsnieuws Kärcher viert dit jaar zijn 90-jarige bestaan. In januari 1935 richtte Alfred Kärcher een klusatelier op voor verwarmingstechniek in Stuttgart. De volgende decennia groeide het kleine familiebedrijf uit tot een wereldberoemd merk voor reinigingstechnologie.
Meer artikelen bekijken