Startpagina Actueel

VLAM hield tweedaagse inspiratietour in Londen

Voor bedrijven uit de aardappel-, groente- en fruitsector hield VLAM een inspiratietour in Londen. Door de coronapandemie en de Brexit beweegt er heel wat in de Britse retailmarkt.

Tijdens deze tweedaagse VLAM-missie kregen de deelnemers voeling met de veranderingen op gebied van e-commerce, verpakkingen, thuislevering, assortimentsmanagement, foodservice, discounters... VLAM voorzag afspraken met Asda, Sainsbury, Tesco, Morrisons, Whole Foods, Markt and Spencer en Waitrose.

De groep bezocht ook een Amazon-verdeelpunt van de supermarkten. Bij bijna alle retailers waren Belgische producten te vinden, zowel groeten, fruit als aardappelproducten. De delegatie ging ook een kijkje...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Wat is de impact van je stem bij de Europese verkiezingen?

Verkiezingen Vlamingen trekken op 9 juni naar de stembus voor de Vlaamse en federale verkiezingen, maar kiezen die dag ook wie hen zal vertegenwoordigen in het Europees Parlement. Heel wat landbouwdossiers, zoals de pesticidewetgeving en het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid, worden op dit niveau bepaald.
Meer artikelen bekijken