‘Ondernemer’ VLAM wil ook in 2022 alert, snel en wendbaar zijn
VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, rolt ook voor 2022 een ambitieus programma uit. “In 2021 maakten we werk van een hervorming van VLAM en stelden we de missie bij. Voor het eerst spreken we van de ‘onderneming’ VLAM”, zegt algemeen directeur Filip Fontaine.

Opvallend, maar ook logisch, is dat VLAM zich duidelijker profileert als ‘onderneming’. “Het is onze eerste opdracht om ondernemer te zijn”, verklaart Filip Fontaine, algemeen directeur van VLAM, in het voorwoord van het jaarprogramma 2022. “Een ondernemer te zijn voor ondernemers.”
Kennis verwerven
Voor Filip Fontaine en VLAM betekent dat concreet alert, snel en wendbaar zijn...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement