Startpagina Varkens

Kristof en Angelique Verschelde: “Trots dat we varkensvlees terug op de menukaart kregen”

Varkenshouders Kristof Verschelde en Angelique Dobbels kozen 12 jaar geleden hun eigen weg. Ze ontwikkelden hun eigen vleesmerk Brasvar. Hun authentiek varkensvlees prijkt nu op menig menukaart en daar zijn ze terecht trots op.

Vandaag zou men spreken over een eigen verdienmodel. Twaalf jaar geleden was het gewoon het gezonde verstand, de doordachte aanpak en visie en de complementariteit van Kristof en Angelique die hebben geleid naar een succesvol eigen product.

Vier pijlers vormen de basis

In 2010 startten Kristof en Angelique met hun eigen vleesmerk ‘Brasvar’. Dat idee kwam niet zomaar, er ging een lang denk- en informatieproces aan...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Varkens

Filemon van de Sluizenweg: eindbeer met toprendement

Varkens In de jongste testronde (2025.2) sprong één beer er duidelijk bovenuit: Filemon van de Sluizenweg. Deze Piétrain-beer, gefokt door Marc Peters uit Millen en in eigendom van KI Clincke uit Ruiselede, overtuigde met opvallende prestaties.
Meer artikelen bekijken