Startpagina Bedrijfsnieuws

Aangescherpte strategie is nodig om klaar te zijn voor de toekomst

Veevoederbedrijf ForFarmers scherpt zijn ‘Build to Grow 2025’-strategie aan. Sinds de lancering hiervan in 2020 veranderde de (wereld)situatie danig. “Om klaar te zijn voor de toekomst moesten we onze strategie dus bijsturen”, stelt Kurt Notteboom, managing director in België. “We willen ons immers blijven onderscheiden in een uitdagende en veranderende markt.”

Vandaag wordt deze strategie grondig bijgestuurd. ForFarmers maakte dit, als beursgenoteerd bedrijf, bekend op 17 november 2022. “Enkele trends gaan sneller en/of zijn belangrijker dan we in 2020 hadden verwacht”, legt Kurt Notteboom, sinds mei 2022 managing director voor ForFarmers Belgium bv, ons uit.

Onvoorspelbare situatie

Zowel op...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

Meer artikelen bekijken