Mydibel wil met merkenstrategie de wereld veroveren

Onder CEO Van Herreweghe wordt gekozen op nog meer focus op eigen merken.
Onder CEO Van Herreweghe wordt gekozen op nog meer focus op eigen merken. - Foto: JCB

UPDATE: het interview werd afgenomen toen het coronavirus nog maar net woedde in China. Het bedrijf laat in een update weten dat de inschatting toen, dat het virus een beperkt effect zou hebben op de markt, achterhaald is.

De wereldwijde vraag naar friet en aanverwante producten groeit jaarlijks met circa 4%, zo becijferen analisten. De bedrijven die deze enorme vraag beantwoorden, zijn vooral Noord-Amerikaans en Europees. In Europa zijn het vooral bedrijven in België en Nederland die de honger...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent