Agrifirm: consument overschat vaak wat boer verdient

Consumenten overschatten hoeveel de boer overhoudt aan zijn of haar producten, aldus Agrifirm.
Consumenten overschatten hoeveel de boer overhoudt aan zijn of haar producten, aldus Agrifirm.

Agrifirm is een Nederlandse fabrikant van mengvoeder, graancollecteur en distributeur van zaden, gewasbeschermingsmiddelen en kunstmest. Met de overname van Quartes is Agrifirm ook één van de grootste veevoederleveranciers in België. “Agrifirm is gestart met deze campagne om mensen ervan bewust te maken dat we een enorme druk leggen op onze boeren en telers met alle eisen die we stellen aan ons voedsel”, zegt Dick Hordijk, CEO van Agrifirm. “Door deze campagne en het onderzoek krijgt de consument een beter inzicht in de voedselketen en willen we de waardering voor voedsel van Nederlandse...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij

Ik ben abonnee op Landbouwleven


Ik ben al geregistreerd
Log in

Ik registreer mij
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent