Biolectric groeit internationaal, maar worstelt op thuismarkt met imago

Biolectric werkt met gestandaardiseerde containers om de prijs te drukken.
Biolectric werkt met gestandaardiseerde containers om de prijs te drukken. - Foto: JCB

Biolectric is in 2011 gestart met een typische ingenieursfocus op het continu oppuntstellen van de technologie. Bij de toepassing van deze technologie zijn er in de beginjaren fouten gemaakt, onder meer te wijten aan het feit dat er te weinig mensen met landbouwkennis werkten. Het bedrijf heeft hieruit naar eigen zeggen geleerd en maakte volgens Degrande een radicale omslag met meer aandacht voor de concrete noden van de melkveebedrijven.

Sinds 2011 investeren heel wat melkvee- en varkensbedrijven in...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij

Ik ben abonnee op Landbouwleven


Ik ben al geregistreerd
Log in

Ik registreer mij
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent