Startpagina Archief

Het ‘Schoonste

Boerin’-effect

Belangrijke sponsors van de ‘Schoonste Boerin van Vlaanderen’ trokken zich terug, waardoor de verkiezing op AgriFlanders niet doorgaat. Betekent dit het einde van de populaire verkiezing? Wat heeft ze gedaan voor de Vlaamse landbouw? “Elke keer opnieuw hadden we impact in het grotere verhaal”, maakt organisator Lieven Hérie zich sterk.

Achter de organisatie van de Schoonste Boerin van Vlaanderen zit het communicatiebureau Field. Het team van Lieven Hérie is gespecialiseerd in communicatie rond landbouw. In 2002 lanceerden ze het initiatief om consumenten kennis te laten maken met moderne boerinnen en het cliché aan digglen te gooien. Deze zomer nog dachten ze op de komende editie van Agriflanders de achtste Schoonste Boerin te kronen.

Dat kan toch niet?

Helaas boden zich voor deze editie te weinig sponsors aan om de kosten te dragen. Uittredende Schoonste...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Voir plus d'articles
Meest gelezen