Startpagina Archief

VLAM zet extern en intern verder in op de relance

en begroot programma 2021 op 30 miljoen euro

Hhet Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) begroot het programma 2021 op 30 miljoen euro. Dat blijkt uit het jaarprogramma dat op de website is gepubliceerd. “2021 zal luisteren naar impact, snel ageren en waar nodig reageren, samenwerken en herstellen”, stelt VLAM-directeur Filip Fontaine.

Voor VLAM was ook 2020 een bijzonder jaar. “We maakten een goed programma, maar het draaide eventjes anders uit”, stelt Filip Fontaine, algemeen directeur van vzw VLAM in het voorwoord van het jaarprogramma 2021. “Niet enkel VLAM, de hele agrovoedingssector kreeg een disruptie als nooit tevoren. Dat we samen stand hielden, weet intussen iedereen.”

Rol van begeleider

VLAM past zich verder aan, innoveert met oog op impact en neemt meer de rol van begeleider op zich. “Uiteraard blijven promotie en...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Vleesveebedrijf van Koen en Lindsey groeide uit dierentransport van opa Etienne

Vleesvee Als je door Nevele fietst, kan je de runderen van Koen Vandeputte en Lindsey Van Der Straeten en hun 2 kinderen Silke en Siebe tegenkomen. Hun Belgisch witblauw vee is makkelijk te herkennen, maar die bruine runderen die ernaast lopen, zijn geen Blonde d’Aquitaine- maar Limousin-runderen. De Limousins in Nevele zijn niet uniek in Vlaanderen, maar heel vaak zie je ze niet.
Voir plus d'articles
Meest gelezen