Tijdigheid van meldingen
Wat wijzigt er precies in Sanitel?
Het aanmeldscherm zal er anders uitzien, maar je logingegevens blijven hetzelfde. Werk je met een opgeslagen gebruikersnaam en paswoord? Hou er dan rekening mee dat deze gegevens niet meer automatisch worden ingevuld bij gebruik van de nieuwe link. Weet je je paswoord niet meer? Vraag dan een nieuw paswoord aan via de link ‘Paswoord vergeten’ op het inlogscherm.
Geen knop ‘Toevoegen’ meer De bekende blauwe knop ‘Toevoegen’ onderaan het scherm om een melding te registreren, is vervangen door een icoontje van een diskette rechtsboven in het scherm om je melding/bestelling te registreren (zie figuur). Verder zijn er nog enkele kleinere aanpassingen in de weergave van Veeportaal, maar de werking blijft hetzelfde.
Op vrijdag 13 september worden de huidige handleidingen voor Veeportaal op de website van DGZ gewijzigd naar versies waarin de nieuwe werking van Veeportaal duidelijk wordt uitgelegd en geïllustreerd. Alle handleidingen vind je op www.dgz.be/mijn-dgz.
Waarom zijn deze aanpassingen nodig?
Deze aanpassingen zijn noodzakelijk om de werking van Sanitel te blijven garanderen in een veilige, toekomstbestendige omgeving.
Tijdens deze aanpassingen kunnen ook DGZ-medewerkers niet in het systeem werken. Daarom vraagt DGZ om zoveel mogelijk rekening te houden met de info uit deze communicatie om hinder te voorkomen.
Hoe kan je de DGZ- helpdesk best contacteren?
Naar aanleiding van deze aanpassingen verwacht DGZ vrij veel vragen van klanten, waardoor de wachttijden bij de helpdesk kunnen oplopen. De medewerkers stellen alles in het werk om deze tot een minimum te beperken en danken je alvast voor je begrip. Om lange wachttijden te vermijden, adviseert DGZ om zoveel mogelijk contact op te nemen via e-mail (helpdesk@dgz.be) of via de online contactformulieren (www.dgz.be/contact). Hou de website en nieuwsbrieven van DGZ in de gaten voor de meest recente updates.





