Startpagina Actueel

BelOrta pakt uit met eigentijdse verpakkingen voor tomatenspecialties

BelOrta steekt negen van haar specialty tomaten in een nieuw jasje. De nieuwe verpakkingen werken vanuit een geünificeerd, sterk herkenbaar premium concept met strakke kleuren en eigentijdse tekeningen.

BelOrta heeft ruim 50 tomatensoorten in haar assortiment, waaronder heel wat specialties. Heel wat van die specialty tomaten zijn beschikbaar in hun eigen verpakking. Deze verpakkingen goten we in een splinternieuw en overkoepelend concept. Het resultaat is een nieuwe lijn met een eenvormig, sterk herkenbaar concept met strakke kleuren en eigentijdse tekeningen. De tomaten die een nieuwe look kregen aangemeten zijn: Sweet Lily, Papritom, Deliziano, Ministar, Sweet Bel, Cherrystar, Ruby Red, BelOCoeur (Coeur de Boeuf) & Scarlet Red....

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Justine Arkens: “Jonge boeren moeten weer perspectief en rechtszekerheid krijgen”

Actueel De 25-jarige Justine Arkens groeide op op een gemengd varkens- en akkerbouwbedrijf in Borgloon. In augustus 2021 startte ze bij Groene Kring, de jongerenorganisatie van Boerenbond, als organisatieconsulent in Limburg. Op 1 april volgde ze er Bram Van Hecke op als voorzitter, die voor cd&v opkomt bij de Europese verkiezingen. “Na de verkiezingen lanceren we onze visietekst ‘Boer en Toekomst’, waarmee we de boer weer in het midden van de maatschappij willen plaatsen”, zegt ze resoluut.
Meer artikelen bekijken