VLAM organiseert opnieuw de Week van de steak-friet
Met de Week van de steak-friet wil VLAM een van onze nationale favorieten en klassiekers in de kijker zetten en mensen samenbrengen rond de eettafel om te genieten van een lekker stukje traditie en goed gezelschap, wat perfect past bij onze bourgondische eetcultuur.

VLAM organiseert opnieuw de Week van de steak-friet en werkt hiervoor samen met zijn Waalse collega’s van Apaq-W, de horeca en de retailsector. De vorige edities werden door de consument gesmaakt en bleken een groot succes.
Kiezen voor lekkere voeding
De campagne gebeurt op vraag van, en met middelen van de Vlaamse vleessector: van boer tot slager. De context rond Covid-19 heeft de consument meer dan ooit doen kiezen voor producten van bij ons. Het is in die context...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement