Jorion-Philip-Seeds lanceert zijn eigen merk op de markt, met de afkorting JPS
Gesterkt door vier jaar commerciële samenwerking tussen de zaadhuizen uit Hacquegnies en Kerkhove, gaat de zaadfirma Jorion-Philip-Seeds nu een verdere stap zetten in de verkoop van zaden. Hierom wordt nu het merk JPS gelanceerd.

Onder de nieuwe identiteit gaat een nieuwe look met nieuw logo en verpakking schuil. De namen ‘Jorion en Philip-Seeds’ blijven aanwezig en stralen hierdoor herkenbaarheid en vertrouwen uit, zo leggen ons Jean-Philippe Jorion en Joris Vanmeirhaeghe uit.
De nieuwe verpakkingen zijn gebaseerd op één basiskleur per productgroep (rood voor zaaigraan, groen voor grasmengsels en bruin voor groenbedekkers). Dit in combinatie met een nieuw logo zorgt voor een duidelijk imago en herkenbaarheid.
Voor gazon en Hippo-Green...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement