VLAM wil aardappelconsumptie jongeren stimuleren

VLAM wil de aardappelconsumptie onder jongeren aanzwengelen.
VLAM wil de aardappelconsumptie onder jongeren aanzwengelen. - Foto: Belga

Europatat is de Europese brancheorganisatie. De slogan van degloednieuwe campagne luidt ‘Aardappelen - Prepare to be surprised - Europe’s favourite since 1536’. Aardappelen blijven volgens VLAM de maaltijdbegeleider bij uitstek in Vlaanderen, maar het verbruik daalt. Vooral de jongere generatie laat het afweten, door steeds vaker te kiezen voor rijst of pasta.

VLAM wil de toekomstige generaties warm maken voor verse aardappelen en verzekeren dat de knol ook in de toekomst op het bord zal blijven...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent