Startpagina Actueel

VLAM wil de Vlaming nog meer Belgische kazen doen eten

‘Onze kleine momenten. Groots met kazen van bij ons.’ VLAM zet ook de komende jaren in op de promotie met multimediale campagnes en wil de Vlaming nog meer Belgische kazen doen eten.

VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, lanceerde in het najaar een nieuwe campagne om de Vlaamse én Belgische kazen nog meer in de kijker te zetten. De slogan luidt ‘Onze kleine momenten. Groots met kazen van bij ons’. Joris Nachtergaele, Vlaams parlementslid voor N-VA, vroeg schriftelijk over die multimediale campagne meer informatie aan Vlaams landbouwminister Hilde Crevits (CD&V).

Ruim 700.000 euro voor multimediale campagne...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken