Startpagina Akkerbouw

De Wassende Maan: Hoe marketing een biobedrijf groot hielp maken

Elk bedrijf moet je leiden met commercieel inzicht. Dat is ook zo bij landbouwbedrijven, of die nu bio of gangbaar zijn. Jan Vanhuysse wist zijn biodynamisch landbouwbedrijf De Wassende Maan groot te maken, en had daarvoor geen kennis in de boerenstiel nodig. Met 3,5 jaar ervaring als coördinator zette hij het bedrijf op de kaart. “Klanten aantrekken, doen kopen en ze doen terugkomen… dat doe je met een goed marketingplan, maar ook met een goed verhaal”, is zijn boodschap.

R echt voor de raap en met een heldere blik weet Jan Vanhuysse de strategie voor zijn bedrijf uiteen te zetten. “Ik zit nog niet lang in de boerenstiel, slechts 3,5 jaar ben ik coördinator van De Wassende Maan. Ik heb wel een verleden in een aantal voedselcoöperatieven in Afrika...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Akkerbouw

West-Vlaanderen verruimt oppompverbod

Droogte Vanaf maandag (30 juni) is het voor een groot deel van West-Vlaanderen niet meer toegelaten om water op te pompen uit de waterlopen. Enkel in de kustpolders, met uitzondering van de Westhoek, zijn er nog geen beperkingen. In andere provincies zijn ook nog steeds tijdelijke oppompverboden van tel door de aanhoudende droogte.
Meer artikelen bekijken

Vind uw droomjob in de land- en tuinbouw

Elsen Traktor NV

Aarschot, Vlaams-Brabant, België

Solliciteer nu

Elsen Traktor NV

Aarschot, Vlaams-Brabant, België

Solliciteer nu

Vervaeke Belavi

Tielt, West-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

Vind de medewerker die echt bij u past.

Plaats een vacature
Bekijk alle vacatures