Dealers werken met gesloten deuren

Dealerbedrijven trachten de toegang tot burelen, magazijn en atelier zo beperkt mogelijk te houden en geven voorkeur aan contact via telefoon en e-mail.
Dealerbedrijven trachten de toegang tot burelen, magazijn en atelier zo beperkt mogelijk te houden en geven voorkeur aan contact via telefoon en e-mail. - Foto: TD

Veel dealer- en mechanisatiebedrijven ontzeggen noodgedwongen hun klanten de toegang tot de werkplaats, het magazijn en de burelen. Niet alle klanten snappen het, vaak omdat ze botsen op een service die ze niet gewend zijn. “Onze dienstverlening lijdt er wat onder, de ontvangst is minder hartelijk, wat afstandelijker en er is minder fysiek contact.”, zegt Anne Millon van Millon NV uit Herent, dat onder meer Deutz-Fahr, Lemken en Weidemann in het pakket heeft. “De klanten zijn dat niet gewoon van ons.”...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent