Startpagina Edito

Edito: de invloed of kracht van een directeur

De directeur, CEO of simpelweg het hoofd van een onderneming, heeft veelal een enorme invloed op het bedrijf, diens strategie, organisatie en activiteiten. Onlangs ontmoetten we zo Anthony van der Ley, CEO van Lemken. Hij gaf ons duiding bij de toekomstvisie en de harde beslissing om te stoppen met de veldspuitenproductie.

Gefeliciteerd met de onderbouwde wijze waarop hij dit communiceerde naar de vakpers. Enkel de 1,5 coronameter stond tussen ons in. Het typeert onmiddellijk de man zijn stijl. Het is alvast een duidelijke houding, ongeacht of zijn beslissing de juiste is.

Je voelt dat er hier niet vanuit emotie, een ego of angst is gehandeld, maar wel vanuit een zuiver zakelijke beslissing. We leven allen in de landbouwwereld en zien dat er veel met passie én een enorme drijfveer wordt gewerkt. Dit is een mooi gegeven...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Edito

Edito: (H)eerlijk dichtbij, maar... voor de consument soms te veraf

Edito Tijdens de ‘Week van de Korte Keten’ – dit jaar van 18 tot 26 mei – zetten weer heel wat producenten hun aanbod aan (h)eerlijke producten extra in de kijker. Verser kunnen de producten niet op je bord belanden, maar toch raakt die consument niet altijd meer op het boerenerf.
Meer artikelen bekijken