Startpagina Archief

“Het verhaal achter je

product is vandaag

het allerbelangrijkst”

Jeroen Ceursters had één voorwaarde om de boerderij van zijn ouders in Merksplas over te nemen: Alles moet worden vernieuwd. Op 2 jaar tijd zette hij een nieuwe serrestal en verdrievoudigde hij het aantal koeien. Zijn achtergrond in de banksector was daarbij een grote hulp.

De visie van Jeroen was bij de opstart meteen duidelijk: Het verhaal achter zijn product moet verkopen. Om dat doel te bereiken, overtuigde hij zijn ouders om alles te vernieuwen. De melk- en vleeskoeien moeten van veel comfort kunnen genieten en we zetten in op de korte keten. Dat laatste verwezenlijkt Jeroen samen met zijn broer die slager en rechtstreekse afnemer van het vlees is.

Korte keten

“Mijn broer heeft enkele jaren geleden een slagerij overgekocht, waardoor we binnen de familie een korte keten konden starten. Al...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Voir plus d'articles
Meest gelezen