Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ wil jonge consument verleiden
De nieuwe Europese campagne ‘Een handje zomer’ wil jongvolwassenen (18-35 jaar) verleiden om vaker te kiezen voor zacht- of kleinfruit. De driejarige campagne zet in op het creëren van herkenbare geluksmomenten met zachtfruit: gezond, makkelijk en lekker.

Met een slimme mix van online- en offlinecommunicatie – van TikTok tot promotiemateriaal voor telers – zal dankzij de campagne het zomergevoel niet te missen zijn in België, Nederland en delen van Duitsland. De Europees ondersteunde campagne legt de focus op lokaal geteeld fruit, met respect voor mens, milieu en biodiversiteit. De ambitie is er om de consument dit zomerse gevoel van zachtfruit naast het voorjaar en de zomer ook in de herfst en de winter te bezorgen.
Nederlandse initiatiefnemers...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement