Startpagina Archief

Delhaize past na kritiek reclamecampagne over biomelk aan

Supermarktketen Delhaize past een reclamecampagne rond biomelk aan, na een ongelukkige woordkeuze.

“Het was nooit onze bedoeling om melkveehouders te schofferen”, zegt Delhaize-woordvoerder Roel Dekelver. Een recente reclameboodschap van Delhaize stelde klanten voor om voor biomelk te kiezen van het merk van de supermarkt, om zich zo te vergewissen van het welzijn van de melkkoeien. Die reclameboodschap is volgens de Waalse landbouworganisatie FWA bij melkveehouders in het verkeerde keelgat geschoten. De federatie benadrukt dat alle melkveehouders (...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Kabinet Brouns wil goedkeuring ammoniakemissiereducerende technieken versnellen

Stikstof Op 1 juli publiceerde het WeComV (Wetenschappelijk Comité Luchtemissies Veeteelt) zijn finaal adviesrapport over de actualisering van de PAS-lijst ‘Deel 1: R1-vloersystemen’. Daarin stelde het de emissiereductiepercentages van een aantal vloersystemen voor rundveehouders bij. Veehouders kunnen diverse managementmaatregelen nemen om de stikstofuitstoot van hun bedrijven te reduceren.
Voir plus d'articles
Meest gelezen