Startpagina Archief

New Holland zet bakens voor de toekomst uit

Via een grootschalige virtuele persconferentie eind februari zette New Holland Agriculture zijn strategie voor komende jaar uiteen. Dit is 1 van de 3 digitale evenementen die ze organiseren om de communicatie met medewerkers, dealers en journalisten te onderhouden. Op deze manier spelen ze in op de Covid-19-beperkingen.

Door de coronacrisis kampte ook New Holland het voorbije jaar met gedaalde verkoopvolumes. Desondanks behielden ze op bepaalde markten hun leiderschapspositie.

Duidelijke focus

“Voor 2021 ligt onze focus op het consolideren van onze visie als full liner”, geeft Brand President New Holland Agriculture Carlo Lambro aan. Naast tractoren en oogstmachines is er zo ook aandacht voor hooibouw- en grondbewerkingsmachines, net als voor wielladers.

Verbeterde klantenservice en een sterk dealernetwerk zijn andere...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Droogkosten bij lage vochtgehaltes stijgen opnieuw

Granen De gemiddelde droogkosten voor granen zijn dan wel gedaald tegenover vorig jaar, maar bij lage vochtpercentages betaalt men opnieuw flink meer. Dat blijkt uit de ontvangstvoorwaarden voor inlandse granen van de oogst 2025, die recent werden gepubliceerd door sectororganisatie Fegra.
Voir plus d'articles
Meest gelezen