Startpagina Archief

New Holland zet bakens voor de toekomst uit

Via een grootschalige virtuele persconferentie eind februari zette New Holland Agriculture zijn strategie voor komende jaar uiteen. Dit is 1 van de 3 digitale evenementen die ze organiseren om de communicatie met medewerkers, dealers en journalisten te onderhouden. Op deze manier spelen ze in op de Covid-19-beperkingen.

Door de coronacrisis kampte ook New Holland het voorbije jaar met gedaalde verkoopvolumes. Desondanks behielden ze op bepaalde markten hun leiderschapspositie.

Duidelijke focus

“Voor 2021 ligt onze focus op het consolideren van onze visie als full liner”, geeft Brand President New Holland Agriculture Carlo Lambro aan. Naast tractoren en oogstmachines is er zo ook aandacht voor hooibouw- en grondbewerkingsmachines, net als voor wielladers.

Verbeterde klantenservice en een sterk dealernetwerk zijn andere...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

‘De 23 ha zaai-uien maken het verschil’, vindt akkerbouwer Jeffrey Prins

Aardappelen De Nederlandse akkerbouwer Jeffrey Prins zit in maatschap met zijn vader Harry en zijn oom Jan André Prins. De 3 gezinnen leven van het 200 ha grote akkerbouwbedrijf. Op het moment van ons bezoek worden net de Seresta-zetmeelaardappelen gerooid en de uien geladen. Bijzonder dit jaar is dat de zetmeelaardappelen meer opleveren dan de consumptieaardappelen die Jeffrey ook heeft.
Voir plus d'articles
Meest gelezen