Startpagina Archief

Hardi herlanceren op de Belgische markt

Binnenkort is het 35 jaar dat Joskin Distritech de invoer en verdeling van Hardi op de Belgische markt verzorgt. Het is een markt die de beide partners opnieuw willen veroveren.

Hardi is de nummer één op wereldvlak voor de verkoop van spuitmachines. En ook in België is dat het geval geweest dankzij Distrtitech. Het is sinds 1 december 1985 dat de twee partners samenwerken.

Als gevolg van een toegenomen concurrentie op de markt zijn de verkopen van Hardi spuitmachines sedertdien gedaald. Daardoor is het merk niet meer de leider inzake spuitmachines op de Belgische markt… “Hardi en wijzelf willen die markt opnieuw gaan veroveren en willen ons daar sterk voor inzetten”, zo geeft Jean-Hughes Henrot, commercieel...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Voir plus d'articles
Meest gelezen