Startpagina Agriflanders

Het ‘Schoonste Boerin’-effect

Belangrijke sponsors van de ‘Schoonste Boerin van Vlaanderen’ trokken zich terug, waardoor de verkiezing op AgriFlanders niet doorgaat. Betekent dit het einde voor de populaire verkiezing? Organisator Lieven Hérie hoopt van niet. “Elke keer opnieuw hadden we impact in het grotere verhaal”, maakt hij zich sterk.

Achter de organisatie van de Schoonste Boerin van Vlaanderen zit het communicatiebureau Field. Het team van Lieven Hérie is gespecialiseerd in communicatie rond landbouw. In 2002 lanceerden ze het initiatief, om consumenten kennis te laten maken met moderne boerinnen en het cliché aan digglen te gooien. Deze zomer nog dachten ze op de komende editie van...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Agriflanders

Meer artikelen bekijken