Startpagina Archief

VLAM stopt aan supermarkt

VLAM houdt zich bezig met generieke campagnes ten voordele van het Vlaamse agrovoedingscomplex. Dat wil zeggen dat consumenten in de supermarkt niet meteen terugvinden wat ze op tv zagen. Ze moeten tijdens het winkelen actief op zoek gaan naar die producten, een moeite die ze zichzelf vaak besparen. “Dat is een groot probleem”, erkent Vandepoel.

“Voor rundsvlees hebben we een poging gedaan om dat te vermijden, met het label Belbeef. De bedoeling is dat wij en de supermarkten elkaar versterken. Als wij generieke promotie voeren, zien we graag dat de supermarkten...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

De Varkenscampus is een unieke en noodzakelijke onderzoeksfaciliteit

Varkens De voorbije 10 jaar liepen er op de Varkenscampus in Merelbeke-Melle al zowat 70 onderzoeksproeven. Het is een verhaal dat voortdurend verdergaat. Door de evolutie binnen deze sector valt er immers nog heel wat te onderzoeken. Tijdens de recente verjaardagsviering kreeg Landbouwleven de kans om enkele thema’s van nabij te ontdekken.
Voir plus d'articles
Meest gelezen