
Vanwege de gezondheidscrisis en de daaruit voortvloeiende beperkingen moest Joskin dit jaar zijn organisatie van de Pro Days herzien. Om het DNA van deze gebeurtenis te behouden en tegelijkertijd rekening te houden met de context, heeft het merk daarom een 100% digitaal alternatief bedacht. Bij gebrek aan een 20ste editie zal het een ‘2.0’ editie zijn. De ontmoetingsplaats wordt dit jaar niet Soumagne maar www.joskin.com.
Voor de gelegenheid werd de website van het merk volledig opnieuw ontworpen om deze ergonomischer en handiger te maken. Deze nieuwe versie zit vol met zowel geïllustreerde als gedetailleerde uitleg en geeft in een paar klikken een duidelijk ant-woord op de vragen van de bezoekers. Zo kunnen ze de juiste informatie krijgen voor een goede investering.
Hoewel de machines in reële omstandigheden niet gezien en aangeraakt kunnen worden, beschikt de website nu over een gloednieuwe virtuele showroom van meer dan 14.000 m² die een 100% interactieve ervaring aanbiedt. Van thuis uit en zonder het minste risico voor hun gezondheid zullen de bezoekers de Joskin en DistriTech showrooms kunnen ontdekken en de machines tot in het detail kunnen analyseren. Om aan alle verwachtingen te voldoen, zijn de outlet store en de Joskin Shop natuurlijk geïntegreerd in deze nieuwe tool.
Om deze ervaring te vervolledigen, zullen ook verklarende video’s over alle voor- en naverkoopdiensten, alsook over de verschillende Joskin-productievestigingen (België, Frankrijk en Polen), beschikbaar zijn. Zo is het een unieke kans om de galvanisatie-eenheid in de Poolse vestiging van het merk te ontdekken.