Startpagina Archief

Jorion-Philip-Seeds lanceert zijn eigen merk op de markt, met de afkorting JPS

Gesterkt door vier jaar commerciële samenwerking tussen de zaadhuizen uit Hacquegnies en Kerkhove, gaat de zaadfirma Jorion-Philip-Seeds nu een verdere stap zetten in de verkoop van zaden. Daarom wordt nu het merk JPS gelanceerd.

Onder de nieuwe identiteit gaat een nieuwe look met een nieuw logo en en een nieuwe verpakking schuil. De namen ‘Jorion en Philip-Seeds’ blijven aanwezig en stralen hierdoor herkenbaarheid en vertrouwen uit, zo leggen ons Jean-Philippe Jorion en Joris Vanmeirhaeghe uit.

De nieuwe verpakkingen zijn gebaseerd op één basiskleur per productgroep (rood voor zaaigraan, groen voor grasmengsels en bruin voor groenbedekkers). Dit in combinatie met een nieuw logo zorgt voor een duidelijk imago en herkenbaarheid.

Voor gazon en...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

De hazelnoot: een nieuwe diversificatie

Fruit ‘s Morgens chocopasta smeren op onze boterham is een gewoonte geworden. Enkele jaren geleden stond palmolie als ingrediënt daarvan ter discussies, maar hoe zit het met hazelnoten? Hoewel hazelnoten vooral in Italië worden geproduceerd, gedijt de boom ook goed in onze streken. Enkele jaren geleden zijn Benoît Genin en Pierre-Olivier Bonhomme begonnen met de productie van Belgische hazelnoten. Het is een boeiende teelt, maar ze vereist wel wat kennis en ervaring.
Voir plus d'articles
Meest gelezen