Startpagina Archief

De boer moet ook VLAMmen

VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, bestaat 25 jaar. Dat is nog jong, maar in de marketing is dat ongetwijfeld een eeuwigheid. Nochtans is de essentie wellicht niet veranderd. Al in de jaren ‘30 van de vorige eeuw bestond er een eerste ‘Afzetvereniging’ die de afzet van de eigen land- en tuinbouwproducten bevorderde (p. 4). Ook toen al ging het over het imago.

VLAM werd tot 1983 volledig gefinancierd door de overheid. Nadien gebeurde de promotie vooral met middelen uit de sector zelf. De kritiek - niet zelden...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Uitbetaling van vaccinatiecampagne in 2 fasen

Veeteelt De vaccinatiecampagne tegen blauwtong (BTV en Epizoötische Hemorragische Ziekte (EHDV) wordt verlengd tot 1 september 2025. Dat heeft een invloed op de betaling van de tussenkomsten die in 2 fasen zal verlopen.
Voir plus d'articles
Meest gelezen