Startpagina Archief

“Sterker inspelen op klantenbeleving is belangrijk om klanten voor korte keten te blijven winnen”

Veilig en vers voedsel, zonder wachtrijen in de supermarkten of verre verplaatsingen. De coronacrisis zorgt er onder meer voor dat de rechtstreekse verkoop van producent naar consument stevig aan belang wint. Het wordt echter belangrijk om straks - na het uitvlakken van de coronacrisis - ook de verkoop via de korte keten warm te houden. En...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Boerenbond en onderzoeksboerderij KU Leuven versterken samenwerking

Actueel Boerenbond en TRANSfarm werken de komende 3 jaar samen om toegepast- en praktijkonderzoek te verrichten rond innovatie in de land- en tuinbouwsector. Dit door basisonderzoek van de universiteit te vertalen naar pilootschaal. Het onderzoek focust onder meer op de energietransitie in de land- en tuinbouwsector, dubbel landgebruik en biogebaseerde economie.
Voir plus d'articles
Meest gelezen