Vlam zet ook in 2020 zwaar in op sectorprogramma’s

Ook in 2020 zet Vlam weer zwaar in op programma’s om de verschillende sectoren in de spots te zetten.
Ook in 2020 zet Vlam weer zwaar in op programma’s om de verschillende sectoren in de spots te zetten. - Foto: Vlam

In 2020 gaat Vlam op volle kracht door met het uitrollen van verschillende sectorprogramma’s. Er zijn er weer gepland in akkerbouw, groenten en fruit, sierteelt, runderen, varkens, pluimvee, eieren, konijn, zuivel, visserij, bio, streekproducten en bier.

Zo is er de nieuwe campagne Aardappelen - Prepared tot be used.
Zo is er de nieuwe campagne Aardappelen - Prepared tot be used. - Foto: Pixabay

Er zijn voor 2020 enkele nieuwigheden. Zo is er de nieuwe campagne Aardappelen - Prepared tot be used. “Doel is om jongeren die op eigen benen staan te inspireren over de veelzijdigheid van aardappelen.” Naast online campagnes is er ook een folder voorzien, die door hoevewinkels kan worden ingezet.

Meer dan ooit moeten we kiezen voor lokale, duurzame en diervriendelijk geproduceerde eieren.
Meer dan ooit moeten we kiezen voor lokale, duurzame en diervriendelijk geproduceerde eieren. - Foto: LV

Volgend jaar wordt ook een nieuwe generieke campagne rond het ei voorzien. “De boodschap is duidelijk: eitjes zijn lekker, veelzijdig en behoren tot een gezonde en evenwichtige voeding. Meer dan ooit moeten we kiezen voor lokale, duurzame en diervriendelijk geproduceerde eieren.”

Met Europese middelen komt er een nieuwe campagne allesoverbio.be. Er wordt gecommuniceerd rond 5 pijlers: lekker puur, gezond genieten, goed voor het milieu, vriendelijk voor dieren en 100 % toekomst.

Voor alle info: www.vlam.be.

LV

Meest recent

Meest recent