Vlaming positiever tegenover melk dankzij VLAM-campagne

Dat melk op verschillende momenten doorheen de dag geconsumeerd kan worden, als drank of in een gerecht, bekrachtigt de slogan van de campagne: ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk.”
Dat melk op verschillende momenten doorheen de dag geconsumeerd kan worden, als drank of in een gerecht, bekrachtigt de slogan van de campagne: ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk.” - Foto: Pixabay

Een onderzoek uitgevoerd door marktonderzoekbureau Ipsos geeft aan dat Vlamingen tussen 20 en 35 jaar een positievere houding aannemen ten opzichte van melk. 58% van diegenen die de campagne herkenden, zeggen dat ze nu vaker melk consumeren dan voor de campagne, of de intentie hebben om meer melk te drinken. 56% verklaart dat ze melk op andere tijdstippen doorheen de dag gebruiken dan voordien, of dat van plan zijn. Lees: wie vroeger enkel een latte om vier uur dronk, laat zich nu ook verleiden tot pakweg een White Russian-cocktail in de latere uren.

...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent