Startpagina Bedrijfsnieuws

ForFarmers wil veerkrachtig zijn op thuismarkten, nieuwe markten bestormen

ForFarmers benadrukt met de nieuwe strategie Build to Grow 2025 haar veerkracht in de bestaande thuismarkten en spreekt de ambitie uit om uit te breiden naar 2 nieuwe groeimarkten, eventueel buiten Europa. Het onderliggende bedrijfsresultaat moet met de nieuwe strategie opgekrikt worden naar 125 tot 135 miljoen euro (2019: 89 miljoen euro).

ForFarmers is de grootste Europese mengvoederleverancier. In België is het bedrijf met Agrifirm in de slag voor de tweede positie in de markt, achter de veevoederbedrijven van Arvesta (zoals AVEVE en Dumoulin). ForFarmers is van origine een Nederlandse coöperatie, maar trok in 2016 naar de beurs. Het bedrijf is vandaag actief in 5 markten: Nederland, België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Polen. In alle landen behalve Polen is het ook een leidende speler.

In de Europese thuismarkten van...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

Milcobel handhaaft standaard melkprijs voor mei

Actueel Milcobel zal voor de lopende leveringen van de maand mei 2024 een standaard melkprijs hanteren van 41,00 euro per 100 liter. Dit komt overeen met een reëel uitbetaalde melkprijs van 45,25 euro per 100 liter voor een bedrijf met een vetgehalte van 43 g/l, een eiwitgehalte van 35 g/l en maximale premies voor kwaliteit, duurzaamheid en hoeveelheid. De vet- en eiwitprijs voor mei bedraagt 5,3947 euro per kg.
Meer artikelen bekijken