De meerwaarde van de weide

De stichting Weidegang wil meer koeien in het landschap, om de consument niet te vervreemden van de melkveehouderij.
De stichting Weidegang wil meer koeien in het landschap, om de consument niet te vervreemden van de melkveehouderij. - DC

Heeft u het Weidemelklogo al gezien? Dat toont een zwart-witte koe, kauwend op een groen klavertje vier. U vindt het dezer dagen al op de kazen van het huismerk van supermarkten als Lidl en Albert Heijn. Achter het logo zit de Nederlandse stichting Weidegang, die de dalende trend van weidegang probeert te keren om de consument niet te vervreemden van de melkveehouderij....

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Ik wil meer artikel lezen
Ik profiteer ervan
Ik ben abonnee en
heb een account
ik meld mij aan
Ik ben abonnee en
ik wil Landbouwleven online lezen
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent