Fendt zet ambities verder om wereldmerk te zijn

De Momentum is een getrokken precisiezaaimachine van Fendt.
De Momentum is een getrokken precisiezaaimachine van Fendt. - Foto: Agco

Aan het hoofd van Agco, de groep waartoe Fendt behoort, staat de laatste 16 jaar CEO Martin Richenhagen. Eind dit jaar gaat hij met pensioen en wordt opgevolgd door Eric Hansotia. Deze maakte duidelijk dat aan de merkenstrategie die Agco al jaren voert, geen veranderingen aan de orde zijn. De filosofie die ze hebben uitgerold laat toe om de verschillende marktsegmenten wereldwijd op een gepaste manier te bedienen. Fendt droeg altijd de naam om een hoogtechnologisch tractormerk te zijn. Ondertussen is hier geëvolueerd richting full-liner...

Dit artikel is voor abonnees

Registreer u gratis om meer artikels per maand te genieten

Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij

Ik ben abonnee op Landbouwleven


Ik ben al geregistreerd
Log in

Ik registreer mij
Ik schrijf mij in

Meest recent

Meest recent